-

מכרז ממוכן (מקוון) מס' 6/20 למתן שירותי ייעוץ טכנולוגי רב תחומי עבור חטיבת טכנולוגיות - מכרז משלים

מכרז: 6/20

תחום

: אחר

מפרסם מכרז

: נתיבי איילון בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

:

חברת נתיבי איילון בע"מ (להלן: "החברה" או "נתיבי איילון") מזמינה בזאת קבלת הצעות להתקשר עמה בהסכם מסגרת למתן שירותי ייעוץ טכנולוגי רב תחומי עבור חטיבת טכנולוגיות בחברה, הכל כמפורט במסמכי המכרז.

1.        תקופת ההתקשרות: תקופת ההתקשרות עם המציעים הזוכים תהא לתקופה של 12 חודשים. לחברה מוקנית בזאת זכות ברירה (אופציה), על פי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות ב-4 תקופות נוספות בנות עד 12 חודשים כל אחת.

2.         תנאי סף:

רשאי להגיש הצעה מציע העונה על כל התנאים הבאים, במצטבר:

2.1   בעל ניסיון של שבע שנים לפחות במתן שירותי ייעוץ הנדסי  בפרויקטים באחד או יותר מהתחומים הבאים: הנדסת מערכות, אווירונאוטיקה (תעופה ו/או חלל), רובוטיקה, מערכות שליטה ובקרה (שו"ב);  

2.2   בעל ניסיון, החל מיום 1.1.2008 ועד המועד האחרון להגשת הצעות למכרז, במתן שירותי ייעוץ הנדסי במסגרת חמישה פרויקטים רחבי היקף לפחות (כהגדרתם להלן), אשר כל אחד מהם כלל עיסוק משמעותי בתחום טכנולוגי אחד לפחות (כהגדרתו להלן), ובלבד שבמצטבר העניק המציע שירותי ייעוץ הנדסי בלפחות חמישה תחומים טכנולוגיים שונים.

2.3   מעסיק בעצמו (ביחסי עובד-מעסיק), או לחילופין קשור בהסכם התקשרות, עם ארבעה  אנשי צוות לפחות, אשר כל אחד מהם עומד בתנאי הסף שלהלן:

2.3.1            בעל השכלה אקדמית של תואר ראשון בהנדסה או בפיזיקה או תואר שני ומעלה בתחומי מדעים מדויקים ו/או הנדסה ממוסד אקדמי מוכר בישראל או בחו"ל;

2.3.2            בעל ניסיון מקצועי של שבע שנים לפחות במתן שירותי ייעוץ הנדסי במסגרת פרויקטים בתחום טכנולוגי (כהגדרתו להלן) אחד לפחות.

על המציע להציג לפחות ארבעה אנשי צוות, שהינם בעלי ניסיון בלפחות ארבעה תחומים טכנולוגיים שונים (תחום מומחיות שונה לכל אחד מאנשי הצוות המוצגים בהצעה).

2.4   עוסק מורשה או תאגיד הרשום כדין בישראל (חברה או שותפות רשומה) ;

2.5   אינו נמצא בהליכי כינוס נכסים, הקפאת הליכים, פשיטת רגל או פירוק ואין בקשות תלויות שעומדות נגדו מסוג זה, הוא אינו עומד בפני חדלות פירעון, וכן לא הוטלו על נכסיו עיקולים מהותיים;

2.6 בעל כל האישורים הדרושים על פי חוק גופים ציבוריים, התשל"ו – 1976

3.   הגשת ההצעות. המועד האחרון להגשת ההצעות הנו שעה 12:00 ביום 27.2.2020. הצעה שלא תוגש במערכת הממוכנת עד המועד דלעיל לא תתקבל. להסרת ספק יודגש כי הגשת ההצעות במכרז תעשה באופן ממוכן כמפורט לעיל בלבד, ולא תותר הגשת הצעה בדרך אחרת (אלא אם צוין כך במפורש).

מפגש מציעים

: לא נקבע מפגש

מועד אחרון להגשת הצעות

: 27/02/2020 12:00

הסבר למסמכים

:

מפגש המציעים יתקיים ביום 26.1.2020 בשעה 14:00, ההשתתפות במפגש אינה חובה.

מקום המפגש יהיה במשרדי החברה, מגדל עזריאלי עסקים, קומה 7 ,שדרות נים 2 בראשון לציון. המעוניינים להשתתף מתבקשים לדייק ולהופיע בזמן. 

מובהר בזאת, כי החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תהא רשאית לערוך מפגש מציעים

1.  צירוף מסמכים ואסמכתאות. את כל מסמכי המכרז לרבות הנספחים והאסמכתאות יש להוריד בלשונית  הייעודית לכך. על המציעים להדפיס ולמלא את כל מסמכי המכרז על פי ההנחיות המפורטות בחוברת תנאי המכרז. לאחר מלוי וחתימת המסמכים וצירוף כלל המסמכים הנדרשים, יש לסרוק את המסמכים באיכות שמאפשרת קריאה נוחה ולהגישם בלשוניות הייעודיות לפי הסיווג: מסמכי חובה, מענה לשאלות הבהרה (יפורסם בהתאם למועד שיקבע למענה), הודעות נוספות ומסמכי רשות.

2.   את סט מסמכי המכרז ניתן להוריד מאתר אינטרנטי מקוון בשם "דקל מכרז" ואשר כתובתו הינה:  https://bids.dekel.co.il/ayalon . (להלן: "כתובת האתר המקוון")המסמכים כוללים תיאור מפורט של המכרז ותנאיו, וכן את נוסח ההסכם שייחתם עם הזוכה ואת תנאי ההתקשרות. בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו ובין האמור במסמכי המכרז, יגבר האמור במסמכי המכרז.

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

שאלות הבהרה. ככל שלדעת המציע, קיימים במסמכי המכרז סתירות או אי בהירויות יוכל המציע לפנות, בכתב, בשאלות הבהרה עד לא  יאוחר מיום 6.2.2020 בשעה 12:00 בצהריים באמצעות הלשונית הייעודית בעמוד המכרז באתר המקוון תוך פרוט ההבהרות, הסתירות, השגיאות, אי התאמות או ספקות כלשהם שימצאו בקשר למובנו המדויק של כל סעיף או כל פרט שהוא..

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

06/02/2020 12:00

מועד אחרון לפרסום תשובות הבהרה:

17/02/2020 15:30

עלות

: חינם