-

עבודות פיתוח ובינוי של שני גני ילדים מגרש 1300 נופי פרת

מכרז: 11/23

מפרסם מכרז

: חברה כלכלית בנימין בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

:

חברה כלכלית בנימין בע"מ

מכרז פומבי מקוון מס' 11/23 - לעבודות פיתוח ובינוי של שני גני ילדים על גבי מגרש  1300-1 ביישוב נופי פרת

חברה כלכלית בנימין בע"מ (להלן-החברה) מבקשת לקבל הצעות למכרז שבנדון. הצעה כספית למכרז תוגש תוך מילוי הנחה/תוספת של עד 25% לכתב הכמויות המקוון המצורף למכרז. מובהר כי התמורה עבור עבודות הפיתוח תהא על פי ביצוע בפועל (למדידה) ולעבודות הבינוי על פי המחיר הכולל המוצע לביצוע העבודות (פאושלי). יובהר כי החברה תהא רשאית להורות על ביצוע רק חלק מהעבודות והכל בהתאם לצרכיה ושיקול דעתה הבלעדי.

למכרז רשאי להגיש הצעות מציע שהוא תאגיד ישראלי (חברה או שותפות), אשר במועד הגשת ההצעות מקיים בעצמו, כישות משפטית אחת, אחר כל הדרישות והתנאים המצטברים כמפורט להלן (תנאי הסף למכרז):
1.    המציע הנו קבלן הרשום על פי חוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסה בנאיות תשכ"ט-1969 בענף 100 סיווג ג'1 לפחות.
2.    המציע סיים לבצע (כקבלן ראשי או משנה) בחמש השנים שקדמו למועד הגשת ההצעות למכרז, עבורגופים ציבוריים,לפחות שלושה (3) פרויקטים לשיפוצי מבנים ואשר היקפם הכספי של  כל אחד מהם הוא 1,000,000 ₪ (לא כולל מע"מ) לפחות.
      ["סיים לבצע" – העבודות נמסרו למזמין העבודה לשביעות רצונו וללא כל דרישה נוספת לתיקונים ו/או ליקויים בפרויקט; "מבנה" – כל מבנה כולל מבני מגורים הכוללים לא פחות מ-3 קומות; "גופים ציבוריים" – משרדי ממשלה, תאגידים ממשלתיים, מערכת הביטחון, רשויות מקומיות, תאגידים מקומיים, מועצות דתיות, תאגיד שהוקם בדין וכל גוף הכפוף לחובת מכרז; "היקף כספי" – עלות להקמת כל הפרויקט מלבד שטחי פיתוח וחניה]
3.    המציע שילם דמי השתתפות במכרז בסך 5,000 ש"ח.
4.    המציע הינו בעלי כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו – 1976.

חוברת המכרז תעלה לעיון לאתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.cbinyamin.org.il תחת לשונית מכרזים.

×     סיור קבלנים שאינו חובה ייערך ביום שלישי 23/07/23 בשעה 08:45. נקודת המפגש: רח' נחל קדם (ליד גן השעשועים) נופי פרת.

×     המציעים רשאים לפנות אל הגורמים המקצועיים  בבקשה לקבלת הבהרות בקשר למסמכי המכרז באמצעות הלשונית המתאימה במערכת המקוונת בלבד, וזאת עד ליום רביעי 26/07/23 בשעה 12:00. שאלות הבהרה יתקבלו רק בצורה זו. יודגש כי לצורך העברת שאלות יש להירשם למערכת המקוונת.

×     המועד האחרון להגשת הצעות קבוע ליום חמישי 03/08/23, לא יאוחר מהשעה 12:00 בדיוק. לאחר מועד זה תיבת ההצעות המקוונת תינעל ולא יהא ניתן להגיש הצעות נוספות למכרז.

×     הצעה למכרז תוגש אך ורק באמצעות המערכת המקוונת של 'דקל', קישור למערכת מצוי תחת דף המכרז באתר החברה. כל המעוניין להשתתף במכרז נדרש להירשם מראש במערכת המקוונת. המציע נדרש למלא את הפרטים הנדרשים ולשלוח את בקשת הרישום לא יאוחר מ-48 שעות לפני המועד האחרון להגשת הצעות/ שאלות הבהרה. מומלץ להקדים ולהירשם כדי שלא לאחר בהגשה עקב עיכובים ותקלות אפשריות שונות. בכל תקלה ו/או שאלה ביחס למערכת המקוונת ניתן לפנות לגב' קטיה גולדוביץ' מחברת דקל בטלפון 04-8145400 שלוחה 1 או במייל: service@dekel.co.il ולוודא כי הבקשה לרישום למכרז בוצעה.

 
למען הסר ספק, מובהר בזאת כי בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין הוראות מודעה זו והוראות המצויות במסמכי המכרז, תגברנה ההוראות המצויות במסמכי המכרז.
 

בכבוד רב,

חברה כלכלית בנימין בע"מ

הגשת הצעות החל מ

: 27/07/2023 12:00

מפגש מציעים (רשות) בתאריך

: 23/07/2023 09:00

מקום המפגש

: רח' נחל קדם

מועד אחרון להגשת הצעות

: 03/08/2023 12:00

הסבר למסמכים

:
1.    ההצעה הכספית של המציע:
1.1.      המציע ימלא הצעתו הכספית על גבי המערכת המקוונת בלבד. מציע אשר לא ימלא את הצעת המחיר המוצעת על ידו במערכת המקוונת – הצעתו תיפסל.
1.2.      המציע נדרש למלא את המחירים המוצעים על ידו לכתב הכמויות המצורף כנספח ב' על גבי המערכת המקוונת תוך מילוי הנחה/תוספת של עד25% מהנקוב בכתב הכמויות. מובהר כי כתב הכמויות וההצעה מתייחסים הן לעבודות הפיתוח והן לעבודות הבינוי, ואולם התמורה תשולם כמפורט להלן:
1.2.1.         התמורה עבור עבודות הפיתוח- תעשה על פי מדידה בפועל. כלומר התשלום שישולם יהיה אך ורק על פי כמויות הביצוע שימדדו בפועל.
1.2.2.         התמורה עבור עבודות הבינויתהא פאושלית וקבועה מראש. המציע יידרש לציין על גבי המערכת המקוונת את מחיר הצעתו עבור עבודות הבינוי (להלן: "הצעת עלות עבודת הבינוי"). הצעת עלות עבודות הבינוי הוא אשר יחייב את המציע. לא תישמע כל טענה ביחס לפירוט של הסעיפים הפאושליים בכתב הכמויות, אלו מפורטים רק על מנת לאפשר למשתתפים לאמוד את עבודות הבינוי.
1.3.      על המחירים המוצעים על ידי המציע עבור כתב הכמויות יתווסף מע"מ כחוק.
1.4.      החברה אינה מתחייבת להזמין את כל  העבודות המצוינות בכתבי הכמויות/בתכניות/במפרטים או בכל מקום אחר והיקף העבודות יכול להשתנות בהתאם לתקציב החברה וצרכיה וצרכי כל חלק מוגדר מן העבודות. החברה רשאית להוציא סעיפים או פרקים שלמים מכתבי הכמויות ולמוסרם לאחר או לא לבצעם כלל.
1.5.      מודגש בזאת במפורש, כי הצעת המציע תהא סופית, וכי אי התקיימות איזו מהערכות המציע ו/או אי התממשות של איזו מציפיותיו, תחזיותיו או תכניותיו, לא יהוו בשום מקרה עילה לשינוי של הצעתו ו/או לכל שינוי אחר בתנאים ובהוראות הכלולים במסמכי המכרז.
1.6.      מובהר, כי המחירים שיוצעו על ידי הזוכה, יישארו בתוקף לאורך כל תקופת ההתקשרות לביצוע העבודות, ובנוגע לכל כמות שתידרש על ידי החברה לביצוע העבודות.
1.7.      הצעת המציע במכרז תכלול את כל ההוצאות מכל מין וסוג שהוא הכרוכות בביצוע העבודות, לרבות (אך לא רק) הוצאות העמסה, הובלה, סבלות ופריקה, והמציע לא יהיה זכאי לכל תשלום נוסף.
1.8.      מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי כל ההיטלים הממשלתיים ו/או המוניציפאליים ככל שיחולו, וכן שינויים בשיעורי מדד המחירים לצרכן ו/או התשומות ו/או כל עלות אחרת שהיא הקשורה במתן השירותים ייחשבו ככלולים במחירי ההצעה;

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

  שאלות הבהרה תוגשנה באמצעות המערכת המקוונת, בפורמט וורד ובציון הסעיף אליו מתייחס המציע, עד ליום רביעי 26/07/23 לא יאוחר מהשעה 12:00. יודגש כי לצורך הגשת שאלות הבהרה על המציעים להירשם למערכת המקוונת.
תשובות ו/או הבהרות ו/או כל שינוי או תיקון בתנאי המכרז, ככל שיוחלט עליהם, בין אם במענה לפניות המציעים, ובין אם ביוזמת החברה, יפורסמו באתר החברה תחת לשונית המכרז הרלוונטי, ויהוו חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז. באחריות המציעים להתעדכן באתר החברה באופן שוטף עד למועד הגשת ההצעות, והמציעים יהיו מנועים מהעלאת כל טענה לגבי אי ידיעה אודות כל עדכון ו/או הבהרה ו/או תשובה שיפורסמו באתר החברה ובמערכת המקוונת כאמור

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

26/07/2023 12:00

מועד אחרון לפרסום תשובות הבהרה:

01/08/2023 12:00

עלות

: 5,000.00 ₪