-

מכרז פומבי מקוון 09/23 לאספקה, התקנה ותחזוקה של מערכות סולאריות לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית ברחבי המועצה האזורית מטה בנימין

מכרז: 09/23

תחום

: אנרגיה

מפרסם מכרז

: חברה כלכלית בנימין בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

:
מכרז פומבי מקוון מס' 09/23

הזמנהלהציעהצעות להתקשרות בהסכם מסגרת

לאספקה, התקנה ותחזוקה שלמערכות סולאריות לייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית ברחבי המועצה האזורית מטה בנימין
 
 
·                    החברה מזמינה בזאת מציעים העומדים בתנאי הסף המפורטים במסמכי המכרז, להגיש הצעותיהם להתקשרות בהסכם מסגרת  לאספקה, התקנהותחזוקהשלמערכותסולאריותלייצור חשמלבטכנולוגיהפוטו-וולטאיתברחבי המועצה האזורית מטה בנימין
לרבות כל עבודה נלווית אחרת, והכל בהתאם להוראות, תנאים, מפרטים ודרישות המכרז (להלן-העבודות/השירותים).
חוברת המכרז תעלה לעיון באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.cbinyamin.org.il תחת לשונית מכרזים. המכרז מתנהל כמכרז מקוון באמצעות מערכת דקל. הוראות בעניין זה מופיעות באתר החברה.
סיור קבלנים שאינו חובה ייערך ביום 22.06.23 בשעה 12:00. נקודת המפגש: במשרדי חכ"ל בנימין, בנין בית הערבה אזה"ת שער בנימין.
מציע המעוניין להשתתף במכרז ישלם דמי השתתפות בגובה 2,000 ₪ כולל מע"מ באמצעות המערכת המקוונת. מובהר כי סכום זה לא יוחזר בשום מקרה.
המציעים רשאים לפנות אל ועדת המכרזים בבקשה לקבלת הבהרות בקשר למסמכי המכרז באמצעות המערכת המקוונת וזאת עד ליום חמישי 29.06.23 בשעה 12:00.
המועד האחרון להגשת הצעות חל ביום 13.07.23 בשעה 12:00, באמצעות המערכת המקוונת של חברת דקל. מומלץ להקדים ולהירשם למערכת דקל מראש. לאחר מועד זה תיבת המכרזים תיסגר ולא יהא ניתן להגיש הצעות למכרז זה.
כל סתירה בין האמור במודעה זו לבין האמור בנוסח המכרז המלא – יגבר האמור בנוסח המכרז.
בכבוד רב,
חברה כלכלית בנימין בע"מ

הגשת הצעות החל מ

: 16/06/2023 12:30

מפגש מציעים (רשות) בתאריך

: 22/06/2023 12:00

מקום המפגש

: חכ"ל בנימין שער בנימין בית הערבה קומה קרקע

מועד אחרון להגשת הצעות

: 18/07/2023 12:00

הסבר למסמכים

: 1.              הגשת הצעות:
1.1.        הצעות למכרז יוגשו באמצעות המערכת המקוונת, עד ליום חמישי 13.07.23 , לא יאוחר מהשעה12:00 (להלן: "המועד האחרון להגשת ההצעות"). לאחר מועד זה תיבת המכרזים המקוונת תנעל ולא יהא ניתן להגיש הצעות נוספות.
1.2.        הצעה שלא תמצא, מכל סיבה שהיא, בתיבת המכרזים המקוונת עד המועד האחרון להגשת ההצעות כאמור לעיל, לא תמנה בין ההצעות המשתתפות במכרז.
1.3.        מציעים יגישו הצעותיהם באמצעות סריקת מסמכי המכרז, על נספחיהם, כשהם חתומים על ידם כנדרש, בליווי כל המסמכים הנוספים הנדרשים לשם תמיכה בהצעה והוכחה בעמידה בתנאי הסף.
1.4.        מסמכים שעל המציע לצרף להצעתו:
1.4.1.           המציע יאחד את כל המסמכים הנלווים הנדרשים לצורך הגשת הצעתו, יגיש אותם באמצעות הלשונית המתאימה במערכת המקוונת. מבלי לגרוע מכלליות הדרישה להלן תובא רשימת המסמכים:
1.4.1.1.       אישורים בתוקף לפי סעיף 2(א) לחוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו-1976,מפקיד מורשה, רואה חשבון או יועץ מס בדבר ניהול ספרים כחוק ודיווח לפקיד השומה ולמע"מ כחוק;
1.4.1.2.       אישור תקף בדבר ניכוי מס במקור;
1.4.1.3.       העתק של תעודת עוסק מורשה;
1.4.1.4.       במקרה שהמציע הינו תאגיד – העתק של תעודת התאגדות, וכן אישור מעו"ד או רו"ח בדבר האנשים המוסמכים לחתום בשם המציע ולחייב את המציע בחתימתם על מסמכי המכרז;
1.4.1.5.       קבלה בגין תשלום דמי השתתפות;
1.4.1.6.       העתק בתוקף על שמו של המציע המעיד כי הוא קבלן הרשום על פי חוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסה בנאיות תשכ"ט-1969 וזאת לצורך הוכחת תנאי סף הקבוע בסעיף

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

1.1.        שאלות הבהרה תוגשנה באמצעות המערכת המקוונת, בפורמט וורד ובציון הסעיף אליו מתייחס המציע כאמור בטבלה להלן, וזאת עד ליום חמישי 29.06.23 לא יאוחר מהשעה 12:00.  יודגש כי לצורך הגשת שאלות הבהרה על המציעים להירשם למערכת המקוונת.
מס"ד
החלק במכרז אליו מתייחסת השאלה
העמוד והסעיף אליו מתייחסת השאלה
שאלת המציע
1.2.        תשובות ו/או הבהרות ו/או כל שינוי או תיקון בתנאי המכרז, ככל שיוחלט עליהם, בין אם במענה לפניות המציעים, ובין אם ביוזמת החברה, יפורסמו באתר החברה תחת לשונית המכרז הרלוונטי, ויהוו חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז. באחריות המציעים להתעדכן באתר החברה באופן שוטף עד למועד הגשת ההצעות, והמציעים יהיו מנועים מהעלאת כל טענה לגבי אי ידיעה אודות כל עדכון ו/או הבהרה ו/או תשובה שיפורסמו באתר החברה ובמערכת המקוונת כאמור.
1.3.        היה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, שינוי או תיקון כאמור מחייבים מתן זמן היערכות נוסף למציעים, יידחה המועד להגשת ההצעות בהתאם לקביעת החברה.
1.4.        להסרת ספק, במצב בו תימצא סתירה או אי בהירות בין מסמכי המכרז השונים ו/או בין הוראות שונות שבהם, תקבע החברה את הפרשנות המחייבת. למציע לא תהא כל טענה ו/או תביעה הנובעת מאי בהירות ו/או סתירה במסמכי המכרז ו/או כל אי התאמה ו/או בגין הפירוש ו/או הנוסח שבחרה החברה אלא אם כן פנה בטרם מועד הגשת ההצעות ובמועד שנקבע לשאלות הבהרה והתריע על סתירה או אי בהירות כאמור.

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

29/06/2023 12:00

מועד אחרון לפרסום תשובות הבהרה:

09/07/2023 14:00

עלות

: 2,000.00 ₪