-

שיפוץ חידוש מבנה ישיבת בית אל

מכרז: 03/23

תחום

: שיפוץ מבנים

מפרסם מכרז

: חברה כלכלית בנימין בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

:



חברה כלכלית בנימין בע"מ

מכרז פומבי מקוון מס' 03/23 - עבודות שיפוץ ישיבת בית אל
 

חברה כלכלית בנימין בע"מ (להלן-החברה) מבקשת לקבל הצעות לעבודות שיפוץ ישיבת בית אל בישוב בית אל.

אומדן החברה לביצוע העבודות ואשר עליי נדרשים המציעים לנקוב באחוז הנחה/תוספת הוא960,281 ש"ח בתוספת מע"מ.

למכרז רשאי להגיש הצעות מציע שהוא תאגיד ישראלי (חברה או שותפות), אשר במועד הגשת ההצעות מקיים אחר כל הדרישות והתנאים המצטברים כמפורט להלן:
1.1.   המציע הנו קבלן הרשום על פי חוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסה בנאיות תשכ"ט-1969 בענף 100 סיווג ג'1 לפחות וענף 131 בסיווג א'1 לפחות.
1.2.   המציע סיים לבצע (כקבלן ראשי או משנה) בחמש השנים שקדמו למועד הגשת ההצעות למכרז, עבורגופים ציבוריים ופרטיים,לפחות שלושה (3) פרויקטים לשיפוצי מבנים ואשר היקפם הכספי של  כל אחד מהם הוא 500,000 ₪ (לא כולל מע"מ) לפחות.
"סיים לבצע" – העבודות נמסרו למזמין העבודה לשביעות רצונו וללא כל דרישה נוספת לתיקונים ו/או ליקויים בפרויקט.

"מבנה" – כל מבנה כולל מבני מגורים הכוללים פחות מ-3 קומות.

"גופים ציבוריים" – משרדי ממשלה, תאגידים ממשלתיים, מערכת הביטחון, רשויות מקומיות, תאגידים מקומיים, מועצות דתיות, תאגיד שהוקם בדין וכל גוף הכפוף לחובת מכרז.

  "היקף כספי" – עלות להקמת כל הפרויקט מלבד שטחי פיתוח וחניה.
1.3.   המציע בעל היקף פעילות כספי (מחזור כספי) שלא יפחת מ 1,000,000 ₪ בשנה, בכל אחת מהשנים 2022-2019.
1.4.   המציע שילם דמי השתתפות במכרז בסך 500 ש"ח.
1.5.   המציע הינו בעלי כל האישורים לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו – 1976.
ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת בלבד. לא ניתן יהיה להסתמך על התקיימותו של תנאי סף בגורם אחר, לרבות בכל אורגן או עובד או מועסק או בעלים של המציע או אדם או תאגיד הקשור עם המציע אלא אם כן פורש אחרת או נכתב במפורש אחרת במסמכי המכרז.

חוברת המכרז תעלה לעיון לאתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.cbinyamin.org.il תחת לשונית מכרזים.

הצעה למכרז תוגש אך ורק באמצעות המערכת המקוונת של 'דקל', קישור למערכת מצוי תחת דף המכרז באתר החברה. כל המעוניין להשתתף במכרז נדרש להירשם מראש במערכת המקוונת. המציע נדרש למלא את הפרטים הנדרשים ולשלוח את בקשת הרישום לא יאוחר מ-48 שעות לפני המועד האחרון להגשת הצעות/ שאלות הבהרה. מומלץ להקדים ולהירשם כדי שלא לאחר בהגשה עקב עיכובים ותקלות אפשריות שונות.

בכל תקלה ו/או שאלה ביחס למערכת המקוונת ניתן לפנות לגב' קטיה גולדוביץ' מחברת דקל בטלפון 04-8145400 שלוחה 1 או במייל: service@dekel.co.ilולוודא כי הבקשה לרישום למכרז בוצעה.

סיור קבלנים שאינו חובה ייערך ביום ראשון 04/06/23 בשעה 12:00. נקודת המפגש: שער כניסה לישיבה (בצמוד למכולת).

המציעים רשאים לפנות אל ועדת המכרזים בבקשה לקבלת הבהרות בקשר למסמכי המכרז באמצעות הלשונית המתאימה במערכת המקוונת בלבד, וזאת עד ליום חמישי 08/06/23 בשעה 12:00. שאלות הבהרה יתקבלו רק בצורה זו. יודגש כי לצורך העברת שאלות יש להירשם למערכת המקוונת.

המועד האחרון להגשת הצעות קבוע ליום חמישי 15/06/23, לא יאוחר מהשעה 12:00 בדיוק. לאחר מועד זה תיבת ההצעות המקוונת תינעל ולא יהא ניתן להגיש הצעות נוספות למכרז.

למען הסר ספק, מובהר בזאת כי בכל מקרה של סתירה או אי התאמה בין הוראות מודעה זו והוראות המצויות במסמכי המכרז, תגברנה ההוראות המצויות במסמכי המכרז.

בכבוד רב,
חברה כלכלית בנימין בע"מ

הגשת הצעות החל מ

: 02/06/2023 12:00

מפגש מציעים (חובה) בתאריך

: 04/06/2023 14:00

מקום המפגש

: נפגשים בשער הישיבה (ליד המכולת)

מועד אחרון להגשת הצעות

: 15/06/2023 12:00

הסבר למסמכים

:
4. הגשת הצעות: 
4.1. הצעות למכרז יוגשו באמצעות המערכת המקוונת כאמור בסעיף ‎2‎2 לעיל, עד ליום 15/06/23, לא יאוחר מהשעה 12:00 (להלן: "המועד האחרון להגשת ההצעות"). לאחר מועד זה תיבת המכרזים המקוונת תנעל ולא יהא ניתן להגיש הצעות נוספות. 
4.2. הצעה שלא תמצא, מכל סיבה שהיא, בתיבת המכרזים המקוונת עד המועד האחרון להגשת ההצעות כאמור לעיל, לא תמנה בין ההצעות המשתתפות במכרז.
4.3. מציעים יגישו הצעותיהם באמצעות סריקת מסמכי המכרז, על נספחיהם, כשהם חתומים על ידם כנדרש, בליווי כל המסמכים הנוספים הנדרשים לשם תמיכה בהצעה והוכחה בעמידה בתנאי הסף.
4.4. מסמכים שעל המציע לצרף להצעתו:
4.4.1. המציע יאחד את כל המסמכים הנלווים הנדרשים לצורך הגשת הצעתו, יגיש אותם באמצעות הלשונית המתאימה במערכת המקוונת. מבלי לגרוע מכלליות הדרישה להלן תובא רשימת המסמכים: 
4.4.1.1. אישורים בתוקף לפי סעיף 2(א) לחוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו-1976, מפקיד מורשה, רואה חשבון או יועץ מס בדבר ניהול ספרים כחוק ודיווח לפקיד השומה ולמע"מ כחוק;
4.4.1.2. אישור תקף בדבר ניכוי מס במקור;
4.4.1.3. העתק של תעודת עוסק מורשה; 
4.4.1.4. במקרה שהמציע הינו תאגיד – העתק של תעודת התאגדות, וכן אישור מעו"ד או רו"ח בדבר האנשים המוסמכים לחתום בשם המציע ולחייב את המציע בחתימתם על מסמכי המכרז;
4.4.1.5. קבלה בגין תשלום דמי השתתפות;
4.4.1.6. העתק בתוקף על שמו של המציע המעיד כי הוא קבלן הרשום על פי חוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסה בנאיות תשכ"ט-1969 בענף 100 סיווג ג'1 לפחות או בענף 131 בסיווג א'1 לפחות.
4.4.2. המציע יאחד את כל מסמכי המכרז, כשהם חתומים בכל עמוד ועמוד כנדרש (ובמידת הצורך מאומתים כנדרש), ויגיש אותם באמצעות הלשונית המתאימה במערכת המקוונת. מבלי לגרוע מכלליות הדרישה להלן תובא רשימת המסמכים:
4.4.2.1. דף מידע ארגוני עם פרטי המציע בנוסח המצורף כנספח א(1);
4.4.2.2. תצהיר לפי חוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ו-1976, בנוסח המצורף כנספח א(2);
4.4.2.3. הצהרת משתתף, בנוסח המצורף כנספח א(3);
4.4.2.4. תצהיר בדבר אי תיאום מכרז, בנוסח המצורף כנספח א(4);
4.4.2.5. תצהיר בדבר היעדר קרבה משפחתית לעובדי המועצה או לתאגידיה העירוניים בנוסח המצורף כנספח א(5);
4.4.2.6. כתב התחייבות המציע בנוסח המצורף כנספח א(6); 
4.4.2.7. אישור עו"ד בדבר "עסק בשליטת אישה" בנוסח המצורף כנספח א(7) (ככל שרלבנטי);
4.4.2.8. תצהיר פירוט הניסיון של המציע בהתאם לתנאי סף ‎3.2 בנוסח המצורף כנספח א(8);
4.4.2.9. כתב התחייבות והצהרה בדבר קבלני המשנה אשר יועסקו, ככל ויועסקו, במסגרת העבודות בנוסח המצורף כנספח א(9); 
4.4.2.10. תצהיר בדבר השתתפות במכרז במסגרת מערכת דקל, בנוסח המצורף כנספח א(10);
4.4.2.11. מפרט כללי לביצוע העבודות המצורף כנספח ב'; 
4.4.2.12. טופס הצעת המחיר – בנוסח נספח ג' – יש למלא את הטופס על גבי המערכת המקוונת, ולהגיש את הטופס כשהוא חתום בלבד; 
4.4.2.13. חוזה ההתקשרות המצורף כמסמך ד', לרבות נספחיו, חתום על ידי מורשי החתימה של המציע.
כל מסמכי המכרז ללא יוצא מהכלל, וכן מסמכי הודעות והבהרות שהועלו לאתר החברה (ככל והועלו), כשהם חתומים על ידי המציע (ובמקרה שהמציע הינו תאגיד, חתומים בחותמת התאגיד ובחתימת מורשה/י החתימה מטעמו), בתחתית כל עמוד;
מובהר בזאת, כי ההצעה תוגש על-ידי ישות משפטית אחת בלבד. כל המסמכים והאישורים הנדרשים במכרז, יהיו על שם המציע במכרז בלבד, פרט למסמכים לגביהם צוין במפורש אחרת.
5. ההצעה הכספית של המציע:
5.1. המציע ימלא הצעתו הכספית על גבי המערכת המקוונת בלבד. מציע אשר לא ימלא את הצעת המחיר המוצעת על ידו במערכת המקוונת – הצעתו תיפסל. 
5.2. המציע נדרש למלא את אחוז ההנחה המוצע על ידו לכתב הכמויות המצורף כנספח ב' להסכם, על גבי המערכת המקוונת. מובהר כי מדובר על אומדן בלבד, וכי התמורה שתשולם לקבלן תהא בהתאם לכמויות ולעבודות שיימדדו בפועל. לא תישמע כל טענה ביחס לפירוט של הסעיפים בכתב הכמויות אלו מפורטים רק על מנת לאפשר למשתתפים לאמוד את העבודות בפרויקט זה.
5.3. המציעים רשאים להציע 0% אחוז הנחה. מובהר כי המציעים אינם רשאים להציע אחוז הנחה שלילי (תוספת), ובמקרה זה רשאית החברה לראות את המציע כאילו הציע 0% הנחה או לפסול את ההצעה, והכל על פי שיקול דעתה הבלעדי. 
5.4. על המחירים המוצעים על ידי המציע עבור כתב הכמויות יוסף מע"מ כחוק. 
5.5. החברה אינה מתחייבת להזמין את כל העבודות המצוינות בכתבי הכמויות/ בתכניות/ במפרטים או בכל מקום אחר והיקף העבודות יכול להשתנות בהתאם לתקציב החברה וצרכיה וצרכי כל חלק מוגדר מן העבודות. החברה רשאית להוציא סעיפים או פרקים שלמים מכתבי הכמויות ולמוסרם לאחר או לא לבצעם כלל. התמורה שתשולם לקבלן תהא על בסיס ביצוע בפועל (חוזה למדידה). 
5.6. מודגש בזאת במפורש, כי הצעת המציע תהא סופית, וכי אי התקיימות איזו מהערכות המציע ו/או אי התממשות של איזו מציפיותיו, תחזיותיו או תכניותיו, לא יהוו בשום מקרה עילה לשינוי של הצעתו ו/או לכל שינוי אחר בתנאים ובהוראות הכלולים במסמכי המכרז.
5.7. לקבלן לא תהיינה תביעות כספיות או אחרות מכל מין וסוג עקב טעויות, חוסרים ו/או אי-התאמות שיתגלו בכתב הכמויות. הגשת הצעתו של המציע והשתתפותו במכרז כמוה כאישור וכהצהרה כי הוא קרא ובדק לעומקם את כל מסמכי המכרז ולקח בחשבון את כל המשמעויות מהמפורט בהן, את כל הפעולות הנדרשות ממנו, את כל המגבלות ואת ההשפעות על ביצוע העבודה, על תשומותיו, על מכלול הוצאותיו, למד והבין את תנאי התשלום המפורטים בחוזה ונתן ביטוי לכל הנ"ל בתחשיביו ובהתאמה  גם בהנחה הכוללת האחידה שהציע לכתב הכמויות.
5.8. מובהר, כי המחירים שיוצעו על ידי הזוכה, יישארו בתוקף לאורך כל תקופת ההתקשרות לביצוע העבודות, ובנוגע לכל כמות שתידרש על ידי החברה לביצוע העבודות.
5.9. הצעת המציע במכרז תכלול את כל ההוצאות מכל מין וסוג שהוא הכרוכות בביצוע העבודות, לרבות (אך לא רק) הוצאות העמסה, הובלה, סבלות ופריקה, בגין קבלת טופס 4, העסקת יועצים שאינם קשורים לתכנון, עבודות הבינוי, עבודה וחומרים, והמציע לא יהיה זכאי לכל תשלום נוסף. מבלי לגרוע מהאמור, כל ההיטלים הממשלתיים ככל שיחולו, וכן שינויים בשיעורי מדד המחירים לצרכן ו/או התשומות ו/או כל עלות אחרת שהיא הקשורה במתן השירותים ייחשבו ככלולים במחירי ההצעה

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

       שאלות הבהרה תוגשנה באמצעות המערכת המקוונת, בפורמט וורד ובציון הסעיף אליו מתייחס המציע, עד ליום חמישי 15/06/23 לא יאוחר מהשעה 12:00. יודגש כי לצורך הגשת שאלות הבהרה על המציעים להירשם למערכת המקוונת.
תשובות ו/או הבהרות ו/או כל שינוי או תיקון בתנאי המכרז, ככל שיוחלט עליהם, בין אם במענה לפניות המציעים, ובין אם ביוזמת החברה, יפורסמו באתר החברה תחת לשונית המכרז הרלוונטי, ויהוו חלק בלתי נפרד ממסמכי המכרז. באחריות המציעים להתעדכן באתר החברה באופן שוטף עד למועד הגשת ההצעות, והמציעים יהיו מנועים מהעלאת כל טענה לגבי אי ידיעה אודות כל עדכון ו/או הבהרה ו/או תשובה שיפורסמו באתר החברה ובמערכת המקוונת כאמור

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

08/06/2023 12:00

מועד אחרון לפרסום תשובות הבהרה:

11/06/2023 12:00

עלות

: 500.00 ₪