-

מכרז 01/2020 לביצוע עבודות עפר ופיתוח מבואת נחל צין במצפה רמון "צוהר למרחב"

מכרז: 01/2020

תחום

: עבודות תשתיות ועפר

מפרסם מכרז

: רשות ניקוז ים המלח

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

:

   תנאי סף

א.   גוף שהינו בעצמו וקבלני המשנה מטעמו הנם עוסק מורשה לצורך מס ערך מוסף ומנהל ספרים כדין בהתאם לפקודת מס הכנסה (נוסח חדש) וחוק מס ערך מוסף תשל"ו – 1975 והחברה רשומה כדין ברשם החברות (במקרה של תאגיד). להוכחת תנאי זה על המציע לצרף אישורים כאמור להלן.

ב.   מציע שהנו קבלן רשום בפנקס הקבלנים כמורשה לעסוק בקבוצת סיווג כספי ג'3, ענף ראשי 200 (כבישים, תשתיות ופיתוח), וקבלני המשנה שיבצעו את העבודות או חלקן מטעמו הנם קבלנים רשומים  בפנקס הקבלנים במידה ויש צורך על-פי דין ברישום בפנקס הקבלנים, ו/או קבלנים שהינם בעלי אישורים ורישיונות מתאימים לביצוע העבודה אותה הם מיועדים לבצע.

ג.    מציע אשר ביצע בעצמו ב-7 שנים שקדמו למכרז זה לפחות שלושה פרויקטים בעבודות דומות לעבודות נשוא המכרז בהיקף כספי של למעלה מ-8 מיליון ₪ כולל מע"מ לפחות לכל פרויקט, עבור רשות ציבורית ו/או משרד ממשלתי. רשות ציבורית לעניין סעיף זה הינה – רשויות ממשלתיות, חברות ממשלתיות, עיריות, מועצות מקומיות ואזוריות, תאגידי מים וביוב ותאגידים עירוניים אחרים.

ד.   מציע שרכש את מסמכי המכרז.
לשם הוכחת הרכישה יצרף חשבונית הרכישה למסמכי ההגשה.

ה.   מציע שנציגו השתתף בסיור המציעים כמפורט להלן.

ו.     מציע שהגיש את כל מסמכי ונספחי המכרז לפי הוראות הכתובות במכרז.

הרשות מדגישה ומבהירה בזאת כי כל דרישת תנאי הסף ויתר הדרישות המופיעות במסמכי המכרז צריכות להתקיים במציע עצמו וחלק מהדרישות המצויינות מפורשות צריכות בקבלני המשנה שיבצעו את העבודה מטעמו.

אי צירוף מסמכי תנאי הסף ע"י המציע בהגשה המקורית עשוי להביא לפסילת ההצעה לפי שיקול דעתה הבלעדי של הרשות.

 

עוד יובהר, כי לא תתקבלנה הצעות שהוגשו במשותף על-ידי שני גופים משפטיים אחרים, או יותר.

לשאלות ולתמיכה טכנית נא לפנות לאושרת בטלפון 04-8145400 שלוחה 2. 

מפגש מציעים

: לא נקבע מפגש

מועד אחרון להגשת הצעות

: 17/02/2020 16:00

הסבר למסמכים

:

את ההצעות בהתאם לתנאי המכרז יש למסור במסירה ידנית (לא לשלוח בדואר) במשרדי הרשות שבנווה זוהר במעטפה סגורה עליה מצוין מס' המכרז בלבד ללא סימני זיהוי נוספים עד לתאריך18/02/20 בשעה 14:00.

סיור מציעים:

סיור מציעים להכרת אזור ביצוע העבודות יערך ביום 23/01/20 בשעה 10:00.
נקודת המפגש – רחוב עין זיק – מצפה רמון (ב-
WAZE – "ישיבת מדברה כעדן" רח' עין זיק, מצפה רמון)

השתתפות בסיור הינה חובה!
מציע שהוא ו/או נציגו לא השתתף בסיור המציעים ולא נרשם ברשימת המשתתפים בסיור לא יוכל להשתתף במכרז ובמידה ויגיש הצעה, הצעתו תיפסל על הסף.


הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

שאלות הבהרה תתקבלנה אך ורק באמצעות אתר "דקל מכרז" וזאת לא יאוחר מתאריך 6/2/20 בשעה 12:00, תשובות לשאלות ההבהרה יפורסמו באתר עד לתאריך 10/2/20 בשעה 12:00. רק שאלות הבהרה וכן תשובות והבהרות אשר ימסרו דרך האתר יחייבו את המציעים ואת הרשות. הרשות אינה חייבת לענות לכל הפניות שיופנו אליה, לרבות פניות שלפי דעתה מיועדות לשנות את תנאי המכרז. הרשות רשאית להאריך את מועדי הגשת שאלות ההבהרה ו/או את מועד פרסום התשובות ו/או להאריך כל מועד כאמור במכרז לרבות את מועד הגשת ההצעות, בהתאם לשיקול דעתה. על המציע לצרף להצעתו גם את כל התשובות לשאלות ההבהרה ככל שתהיינה כשהן נושאות את חתימתו.

לשאלות ולתמיכה טכנית נא לפנות לאושרת בטלפון 04-8145400 שלוחה 2. 


מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

06/02/2020 12:00

מועד אחרון לפרסום תשובות הבהרה:

10/02/2020 12:00

עלות

: 750.00 ₪