-

מכרז ממוכן (מקוון) מס' 46/21 למתן שירותי גידול, אספקה, הובלה ופריקה של עצים עבור חברת נתיבי איילון בע"מ

מכרז: 46/21

מפרסם מכרז

: נתיבי איילון בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

: חברת נתיבי איילון בע"מ (להלן: "החברה") מזמינה בזאת קבלת הצעות להתקשר עמה בהסכם מסגרת למתן שירותי גידול, אספקה, הובלה ופריקה של עצים בפרויקטים השונים.

במסגרת מכרז זה מבקשת החברה לבחור עד 2 זוכים להתקשר עמם בהסכם מסגרת להענקת השירותים.

תקופת ההתקשרות: ההתקשרות עם הזוכים תהא לתקופה של 36 חודשים, לנתיבי איילון מוקנית זכות ברירה (אופציה) על פי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות בעד 4 תקופות נוספות בנות עד 6 חודשים כל אחת. הכל כמפורט בחוברת תנאי המכרז (מסמך א' למסמכי המכרז) ובהסכם ההתקשרות (מסמך ב' למסמכי המכרז).

הגשת ההצעות: המועד האחרון להגשת ההצעות הינו ביום 16.2.2022, לא יאוחר מהשעה 12:00 בצהריים. הצעה שלא תוגש במערכת הממוכנת עד המועד דלעיל לא תתקבל. להסרת ספק יודגש כי הגשת ההצעות במכרז תעשה באופן ממוכן כמפורט לעיל בלבד, ולא תותר הגשת הצעה בדרך אחרת.

מפגש מציעים (רשות): יתקיים ביום 26.1.2022 בשעה 10:00. המפגש יתקיים באופן וירטואלי באמצעות שידור אינטרנטי מרחוק.על המשתתפים לעקוב אחר ההודעות שיתפרסמו בעניין מפגש המציעים, בין היתר, לשם קבלת קישור ופרטי התקשרות לצורך השתתפות במפגש, באתר האינטרנט של נתיבי איילון, תחת לשונית המכרז. מובהר כי החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תהא רשאית לקבוע מועד נוסף למפגש מציעים בהודעה שתפורסם באתר החברה.


מפגש מציעים וירטואלי

: 26/01/2022 12:00

מועד אחרון להגשת הצעות

: 16/02/2022 12:00

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

פניה לקבלת הבהרות: המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה הינו ביום 2.2.2022, לא יאוחר מהשעה 12:00. הגשת שאלות ההבהרה תתבצעבאמצעות הלשונית הייעודית בעמוד המכרז במערכת הממוכנת תוך פירוט ההבהרות, הסתירות, השגיאות, אי ההתאמות או הספקות שימצא בקשר למובנו המדויק של כל סעיף או כל פרט שהוא במסמכי המכרז. יש לציין ביחס לכל שאלה, לאיזה מסמך היא מתייחסת (חוברת תנאי המכרז, הסכם ההתקשרות וכיוצ"ב) ותוך הפניה לסעיף במסמך אליו מתייחסת השאלה

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

02/02/2022 12:00
מפגש המציעים החל. בכדי להשתתף בו - עליך לבצע כניסה למערכת על ידי שם משתמש וסיסמא שברשותך

עלות

: חינם