-

מכרז ממוכן (מקוון) מס' 21/21 מכרז מסגרת לאיתור, בחינה ואספקת פתרונות טכנולוגיים באמצעות כטב"ם

קול קורא: 21/21

מפרסם קול קורא

: נתיבי איילון בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי הקול קורא המצורפים)

: חברת נתיבי איילון בע"מ (להלן: "החברה" או "נתיבי איילון") מזמינה בזאת קבלת הצעות להתקשר עמה בהסכם מסגרת לאיתור, בחינה ואספקת פתרונות טכנולוגיים באמצעות כטב"ם (להלן: "המערכת"), הכל כמפורט במסמכי המכרז.

החברה מעוניינת, בהתייעצות עם משרד התחבורה, רשות התעופה האזרחית (להלן: "רת"א") ורשות החדשנות לאתר, לבחון ולהתקשר עם ספקים אשר יש ביכולתם לתת מענה טכנולוגי באמצעות כטב"ם, אשר יהווה כלי תומך לשינוע אווירי של מטענים שונים, לביצוע אנליטיקות וידאו ופעולות אחרות, והכל בהתאם לתנאים המפורטים להלן.

מבלי להוות התחייבות ו/או מצג כלשהו מטעם החברה, בכוונת החברה לתמוך במציעים הזוכים במכרז ולסייע להם בהסרת חסמים בתהליכי קבלת ההיתרים לצורך יישום הפתרון המוצע ו/או אספקת כלים ייחודיים הנדרשים לצורך מתן השירותים.  
 החברה תתקשר עם המציעים הזוכים במכרז בהסכם מסגרת לצורך מתן השירותים כאמור בנוסח המצורף כמסמך ב' למסמכי המכרז, הכל בהתאם לתנאי המכרז.

תקופת ההתקשרות בין החברה למציעים שיוכרזו כזוכים תהא ל- 24 חודשים. לחברה תהא נתונה האופציה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך את תקופת ההתקשרות ב- 3 תקופות נוספות בנות עד 12 חודשים כל אחת, הכל כמפורט בהסכם המסגרת.

 המועד האחרון להגשת ההצעות הנו שעה 12:00 ביום 13/07/2021. הצעה שלא תמצא בתיבת המכרזים המקוונת במועד האמור ו/או תוגש לאחר המועד דלעיל לא תתקבל.

הגשת הצעות החל מ

: 06/07/2021 12:00

מפגש מציעים

: לא נקבע מפגש

מועד אחרון להגשת הצעות

: 13/07/2021 12:00

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

ככל שלדעת המציע, קיימים במסמכי המכרז סתירות או אי בהירויות יוכל המציע לפנות, בכתב עד ליום 24/06/2021 בשעה 12:00, באמצעות הלשונית הייעודית במערכת הממוכנת, תוך פרוט זהותו ופרטי קשר למענה, לשם פרוט ההבהרות, הסתירות, השגיאות, אי התאמות או ספקות כלשהם שימצא בקשר למובנו המדויק של כל סעיף או כל פרט שהוא.

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

24/06/2021 12:00

עלות

: חינם