-

מכרז ממוכן (מקוון) מס' 10/21 לביצוע פרויקט כניסות למתחם ה-1000 בראשון לציון הכולל הקמת גשר הולכי רגל, רמפות, דרך שרות והרחבת גשר אבא אבן / רבין

מכרז: 10/21

מפרסם מכרז

: נתיבי איילון בע"מ

תיאור כללי (ראה/י פירוט מלא במסמכי המכרז המצורפים)

: חברת נתיבי איילון בע"מ (להלן: "החברה" או "נתיבי איילון") מזמינה בזאת קבלת הצעות להתקשר עמה בהסכם לביצוע לביצוע פרויקט כניסות למתחם ה- 1000 בראשון לציון הכולל הקמת גשר הולכי רגל, רמפות, דרך שרות והרחבת גשר אבא אבן / רבין (להלן: "המכרז").

תקופת ההתקשרות: תקופת ההתקשרות הינה עד לתום תקופת ביצוע העבודות והבדק בפרויקט. מובהר כי משך ביצוע העבודות עם המציע הזוכה הינו  28.5 (עשרים ושמונה וחצי) חודשים קלנדריים מיום קבלת צו התחלת העבודה ("משך ביצוע הפרויקט"), הכל כמפורט בחוברת תנאי המכרז (מסמך א' לחוברת תנאי המכרז) ובהסכם ההתקשרות (מסמך ב' למסמכי המכרז).
צירוף מסמכים ואסמכתאות. על המציעים לצרף להצעתם את כל המסמכים והאישורים הנדרשים לצורך הוכחת עמידתם בתנאי הסף, כמפורט במסמכי המכרז, לרבות כל האישורים וכל המסמכים הנדרשים במסמכי המכרז.

 מסמכי המכרז זמינים לעיון באתר האינטרנט של החברה, בכתובת: www.ayalonhw.co.il תחת לשונית "מכרזים והתקשרויות" בדף הבית ומאתר האינטרנט המקוון, בכתובת https://bids.dekel.co.il/ayalon . המסמכים כוללים תיאור מפורט של המכרז ותנאיו, וכן את נוסח ההסכם שייחתם עם הזוכה ואת תנאי ההתקשרות. בכל מקרה של סתירה בין האמור במודעה זו ובין האמור במסמכי המכרז, יגבר האמור במסמכי המכרז.

 רכישת מסמכי המכרז: : ניתן לרכוש את הזכות להשתתף במכרז בעבור סכום של 5,000 ₪ (כולל מע"מ), אשר לא יוחזר מכל סיבה וישולם באמצעות העברה בנקאית לחשבון מס' 666658 על שם חברת נתיבי איילון, בנק מזרחי סניף 410  המהווים דמי השתתפות במכרז. אי השתתפות מציע בהזמנה לקבל הצעות מסיבה כל שהיא, לרבות איחור במועד מסירת ההצעה, לא יהוו עילה להחזרת התשלום.

 הגשת ההצעות. המועד האחרון להגשת ההצעות הנו בשעה 12:00 (שעון ישראל) ביום 27.5.2021 הצעה שלא תוגש במערכת הממוכנת עד המועד דלעיל לא תתקבל. להסרת ספק יודגש כי הגשת ההצעות במכרז תעשה באופן ממוכן כמפורט לעיל בלבד, ולא תותר הגשת הצעה בדרך אחרת (אלא אם צוין כך במפורש).

מפגש הקבלנים יתקיים ביום 18.4.2021 בשעה 13:00. מפגש הקבלנים יערך באתר העבודות בנוכחות הקבלנים. לתשומת לב המציעים כי אופן עריכת סיור הקבלנים עשוי להשתנות בכפוף להנחיות משרד הבריאות, והמציעים נדרשים להתעדכן באתר החברה בסמוך למועד המפגש. הנוכחות במפגש ובסיור הקבלנים אינה חובה.

מבלי לגרוע מהאמור, מובהר בזאת כי החברה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תהא רשאית לקבוע מועד למפגש מציעים נוסף בהודעה שתפורסם באתר החברה.

מפגש מציעים (רשות) בתאריך

: 18/04/2021 13:00

מקום המפגש

: מתחם ה- 1000 רשל"צ

מועד אחרון להגשת הצעות

: 27/05/2021 12:00

הסבר לתהליך שאלות ההבהרה:

המציעים רשאים לפנות בכתב, עד השעה 12:00 ביום 26.4.2021,באמצעות הלשונית הייעודית בעמוד המכרז במערכת הממוכנת תוך פרוט זהותו, לשם פרוט ההבהרות, הסתירות, השגיאות, אי ההתאמות או הספקות שימצא בקשר למובנו המדויק של כל סעיף או כל פרט שהוא במסמכי המכרז. יש לציין ביחס לכל שאלה, לאיזה מסמך היא מתייחסת (חוברת תנאי המכרז, הסכם ההתקשרות וכיוצ"ב) ותוך הפניה לסעיף במסמך אליו מתייחסת השאלה

מועד אחרון להגשת שאלות הבהרה:

26/04/2021 12:00

עלות

: 5,000.00 ₪